Páginas

jueves, 10 de noviembre de 2011

LIBROS DE LECTURA FÁCIL. PARA MIN, PARA TI, PARA TOD@S.

Os libros de Lectura Fácil  (L.F.) son
fáciles de ler
e fáciles de entender.
Este libros están na biblioteca do instituto.
O profesor que estea na biblioteca
axudaravos a atopalos.

Mira os títulos neste vídeo.


MÁIS INFORMACIÓN EN  LIBROS DE LECTURA FÁCIL.

No hay comentarios:

Publicar un comentario